آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه ساختمان

۴۵ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

۴۸ بازديد

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

NVR چيست ؟

۴۱ بازديد

NVR چيست ؟

NVR  يا همان  Network Video Recorder در سيستم هاي  دوربين مداربسته  وظيفه ضبط و نمايش تصاوير دوربين را بر عهده دارد.
ميتوان از NVR به عنوان سرور Server دوربين مداربسته در سيستم تحت شبكه ياد كرد با اين تفاوت كه كار اين دستگاه بسيار ساده تر و كار كردن با آن به مراتب راحت تر از سرور مي باشد . 

معمولا NVR به دوشكل يافت مي شوند

  1. دستگاه هايي كه  در قسمت ورددي پورت Ethernet به تعداد كانال خود پورت دارند.
    2- دستگاه هايي كه فقط يك پورت Ethernet براي ورودي تصاوير دارند ، كه در اين صورت در سيستم بايد از سوپيچ شبكه استفاده كنيد.
    عموما NVR به تعداد كانال هاي 4 – 8 – 16 – 32 در بازار يافت ميشوند.
  2. https://justpaste.it/2rt75
  3. https://anotepad.com/notes/8nbk625d
  4. https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/
  5. http://onlineklubben.dk/site/activity/p/404427/

 

 

از كار افتادن آسانسور چگونه اتفاق مي افتد؟

۴۵ بازديد

قطع جريان برق اصلي

قطع جريان برق ورودي سيستم آسانسور نمي تواند به تنهايي باعث از كار افتادن آسانسور شود. چرا كه همه آسانسورهاي امروزي مجهز به باطري هاي پشتيبان هستند. اگر برق ورودي بصورت ناگهاني قطع شود، باطري وارد مدار شده و آسانسور را به نزديك ترين طبقه خواهد رساند. سپس پس از توقف در طبقه مد نظر، آسانسور تا وصل شدن دوباره جريان برق و در  صورت آسيب نديدن قسمت هاي الكتريكي يا مكانيكي آن، دوباره راه خواهد افتاد. بطور كلي از عوامل الكتريكي كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، مي توان موارد زير را ليست كرد:

  • نوسان بالاي برق ورودي
  • قطع كامل برق ورودي سيستم آسانسور
  • نبود باطري پشتيبان
  • دوفاز شدن برق آسانسور
  • تك فاز شدن برق آسانسور
  • تداخل فركانس بالاي برق ورودي
  • استفاده اشتباه مسافران از آسانسور

استفاده اشتباه هميشه به معني خراب شدن آسانسور نيست. به عنوان مثال سوار شدن بيش از اندازه ظرفيت آسانسور باعث مي شود كه آسانسور به طور كلي حركت نكند و با به صدا در آوردن صداي بوق در كابين آسانسور، ظرفيت غيرمجاز را به مسافران هشدار  دهد. بعضي از موارد استفاده اشتباه از آسانسور كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود عبارتند از:

  • دستكاري و خراب كاري عمدي در بعضي از بخش هاي آسانسور همچون شستي هاي احضار انواع كابين آسانسور
  • ظرفيت غيرمجاز در كابين آسانسور
  • فشردن كليد درب طبقات آسانسور هنگام حركت آسانسور
  • وجود مانع روبروي سنسور درب
  • وقوع مشكل هاي الكترو مكانيكي در سيستم آسانسور

همانطور كه در ابتدا بيان شد، آسانسور يك سيستم الكترومكانيكي است. قطعات بسياري در آسانسور وجود دارد كه خرابي در هركدام امكان دارد باعث از كار افتادن آسانسور شود. خرابي هاي شايع در آسانسور مربوط به خرابي درب آسانسور و خرابي موتور آسانسور است.  بعضي از عللي كه در قسمت الكترومكانيكي آسانسور باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، عبارت است از:

  • خريد قطعات آسانسور بي كيفيت
  • خارج شدن آسانسور از تراز طبقات
  • معيوب شدن كفشك آسانسور
  • فعال شدن حد بالا و پايين
  • پيچش تجهيزات آويزان همچون سيم بكسل آسانسور و تراول كابل آسانسور
  • نصب آسانسور در شركت هاي نامعتبر
  • فعال شدن ترمز آسانسور
  • تنظيم اشتباه ميكروسوئيچ هاي ايمني و فعال شدن آن ها
  • اشتباه در مراحل نصب آسانسور
  • خارج شدن كابين از ريل راهنماي آسانسور
  • تنظيم اشتباه براكت ريل آسانسور
  • عدم تنظيم تنظيمات كنترلي تابلو فرمان آسانسور
  • عدم سرويس و نگهداري آسانسور با آسانسور مانا   https://asansormana.com/
  • مشكل فني در موتور آسانسور
  • توان موتور آسانسور و فرمول  هاي محاسبه  آن

در صورت از كار افتادن آسانسور چه اتفاقي رخ خواهد داد؟

سه حالت كلي را در استفاده از آسانسور مي توان قيد كرد:

  • خالي بودن كابين آسانسور
  • حضور مسافر در كابين
  • حضور تعميركار براي سرويس آسانسور

همه موارد بالا در بدبينانه ترين حالت ممكن، احتمال رخ دادن دارد. اما بايد دانست بيشترين حوادثي كه هنگام از كار افتادن آسانسور براي افراد محبوس در كابين رخ مي دهد، مربوط به تلاش آن ها براي خروج از كابين متوقف شده ميان طبقات آسانسور است. همين موضوع گاها باعث آسيب هاي شديد و غيرجبراني به اين افراد شده است.

پيشگيري از خرابي و از كار افتادن آسانسور

  • عدم كار غير ضروري در ارتفاع توسط تعميركاران
  •  آسانسور مانا و مونتاژ قطعات در ارتفاع پايين توسط تعميركار
  • پيشگيري از ورود افراد متفرقه به موتورخانه آسانسور
  • افزايش اطلاعات عمومي افراد در مورد استفاده صحيح از سيستم آسانسور
  • سرويس به موقع آسانسور
  • نوسازي آسانسورهاي قديمي
  • خريد قطعات با كيفيت از فروشگاه  آنلاين آسانسور
  • استفاده از باطري پشتيباني در زمان قطع برق
  • به كارگيري سيستم هاي ايمني متعدد جهت حفظ حالت ايمن آسانسور

علل وجود لرزش در آسانسور درايو دار

يكي از مهم ترين فاكتورهاي كيفيتي در آسانسور درايو دار، كيفيت حركت آسانسور و كابين آن است. با توجه به اينكه در آسانسور درايو دار ، كابين توسط نيروي محركه موتور آسانسور، فلكه هاي آسانسور و سيم بكسل آسانسور جابه جا مي شود، مشكل در هركدام از اين قطعات امكان دارد باعث لرزش و تكانه در حركت كابين آسانسور شود.

علاوه بر اين خود نوع و سيستم موتور آسانسور انتخابي هم تاثير بسياري در حركت بدون لرزش يا لرزش دار كابين آسانسور خواهد داشت. از اين رو در اكثر آسانسورها از درايو براي كنترل و ارتقاي كيفيت حركت آسانسور استفاده مي شود. انتخاب درايو براي آسانسور درايو دار بايد متناسب با سيستم آسانسور و حتي نوع و برند موتور آسانسور باشد. در اين مقاله شركت آسانسور مانا قصد دارد نگاهي به علل لرزش آسانسور درايو دار انداخته و پيشنهاداتي را براي برطرف كردن آن ارائه دهد. پس با آسانسور مانا   https://asansormana.com/ همراه باشيد.

از درايوهاي كنترل سرعت براي كاهش مصرف انرژي و افزايش كيفيت حركت كابين آسانسور استفاده مي شود. لرزش هايي كه در سيستم آسانسور درايو دار رخ مي دهد امكان دارد مربوط به بخش الكتريكي و الكترونيكي آن باشد. يعني بخش كنترل حركت توسط درايو و خطوط انتقال اين فرامين كه در ادامه در مورد آن به طور كامل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

لرزش آسانسور هنگام افزايش سرعت

  • از عمده ترين علل ايجاد لرزش در محور z هنگام شروع حركت آسانسور درايو دار، مي توان موارد زير را برشمرد:
  • انتخاب اشتباه درايو براي سيستم آسانسور گيرلس
  • ضعيف بودن درايو مطابق با توان موتور آسانسور
  • شيلدينگ اشتباه براي خطوط انتقال قدرت در آسانسور درايو دار
  • شيلدينگ ناصحيح براي خط هاي انكدر سيستم
  • مشكل در انكدر يا قطعات مربوط به آن همچون كوپلينگ انكدر
  • رعايت نكردن صحيح شيلدينگ براي مقاومت ترمز هاي سيستم آسانسور
  • عدم تنظيم درايور در تابلو فرمان آسانسور
  • عدم شناسايي موتور توسط درايو

لرزش آسانسور در سرعت ثابت حركتي

آسانسور پس از شروع حركت و در چند ثانيه ابتدايي به سرعت ثابت خود خواهيد رسيد. سپس تا رسيدن به سطح توقف و طبقه مورد نظر با همين سرعت به راه خود ادامه خواهد داد. عواملي كه در سرعت ثابت باعث ايجاد لرزش در محورآسانسور درايو دار مي شود عبارتند از:

  • رعايت نكردن شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم شناخت موتور آسانسور توسط درايو
  • شيندلينگ نامناسب براي خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و عدم تنظيم آن
  • مشكل و خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • مشكل در فركانس موتورهاي فركانس بالا
  • لرزش آسانسور درايو دار هنگام توقف

 كاهش سرعت و توقف كابين در آسانسورهاي درايو دار

  • شيلدينگ نامناسب در خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و شيلدينگ آن
  • خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم رعايت شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • مشكل در فركانس كاري موتور آسانسور
  • عدم شناخت موتور و تنظيمات آن توسط درايو
  • لرزش آسانسور در سرعت همسطح سازي آسانسور

رفع لرزش  آسانسور درايو دار

  • انتخاب صحيح درايو متناسب با نوع موتور و سيستم آسانسور
  • خريد موتور آسانسور با كيفيت از برندها و فروشگاه قطعات آسانسور معتبر
  • تهيه درايو آسانسور از بهترين برندهاي آسانسور ايران و دنيا
  • به كارگيري كابل بهم تابيده شيلددار و اتصال به زمين كردن آن
  • استفاده از خرطومي  هاي فلزي براي خطوط انتقال قدرت
  • استفاده از كابل شيلدار براي خطوط انتقال قدرت و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كابل شيلددار براي خطوط ترمز آسانسور و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كوپلينگ استاندارد و مناسب براي انكدر آسانسور
  • تنظيم دقيق و كامل درايو آسانسور توسط مهندسان آسانسور مانا   https://asansormana.com/

 

 

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

۴۵ بازديد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

۵۵ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%BE%D9%84-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل برليان يكي از جديدترين و متنوع ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي طرح برليان همگي داراي مكانيزم جديد منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشودشركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل برليان با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل برليان با توجه به كيفيت بالا و طراحي روز و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان اين ميباشد كه كليد و پريز برليان همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند. و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد. و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز برليان در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

كليد پريز برليان رنگي:

مدل برليان رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره اي، زغال‌سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم برليان استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرند.

كليد پريز برليان طرح كلاسيك:

برليان طرح كلاسيك از جديدترين مدل كليد پريز هاي ساخته شده ميباشد و از سري كليد و پريز هاي لوكس ميباشند. در طراحي اين نوع از كليد پريز ها سعي بر آن شده تا از طرح هاي كلاسيك معروف و قديمي و سنتي استفاده شود.

اين مدل شامل سه طرح با نام هاي فلورا، آركا و پارما ميباشد كه هركدام يادآور طراحي هاي منحصر به فرد ميباشد، براي مثال طرح آركا برگرفته از طرح هاي معروف ورساچه ميباشد.

كليد پريز طرح ورساچه

در طراحي اين مدل ها سعي شده تا در كنار حس كلاسيك بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتري القا شود و اين تجربه ي جديد را براي مصرف كنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است كه در اين مدل از مكانيزم هاي اَهرمي هم مي‌توان استفاده كرد، كليد پريز اَهرمي يادآور كليد پريز هاي قديمي ميباشد.

قيمت فروش اين مدل كليد پريز نسبت به مدل برليان رنگي بيشتر ميباشد.

كليد پريز مدل متال برليان:

در ساخت مدل متال برليان از متريال فلزي (آلومينيوم و سرب خشك و…) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز فلزي ميباشدكه مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگ متال سيلور و متال طلايي توليد ميگردد و از جديد ترين مدل هاي كليد پريز ميباشد. كه البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز هاي گران قيمت و از سري كليد پريز هاي لوكس و لاكچري ميباشد

خصوصيات كليد پريز برليان ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-ups-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.jpg

تمامي محصولات داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات هستند. كليد پريز برليان با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد.

كليد و پريز برليان با ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز برليان ايران الكتريك

جهت خريد كليد پريز برليان ايران الكتريك و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران مراجعه كرده و به صورت آنلاين خريدتون را انجام دهيد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

۵۰ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

3. طراحي بدن و شانه ها

در اين مرحله بدن و شانه ها را بكشيد. خطوط بدن را از دو گوشه مربع لگن به سمت بالا رسم كنيد. اين دو خط در قسمت كمر بايد داراي قوسي به داخل باشند، همانطور كه در بدن واقعي انسان وجود دارند. عرض شانه بايد به اندازه عرض بالاي لگن باشد.

 

دوره آموزش طراحي لباس

 آموزش طراحي لباس بعد از اتمام كار، نيم تنه الگوي شما بايد مانند يك نيم تنه طبيعي كه روي بدن واقعي مي بينيد به نظر برسد. براي درك اين مطلب مي توانيد به مدل هاي موجود در مجلات و يا تبليغات مراجعه كنيد. اين تصاوير در رسم الگوي طبيعي تر كمك زيادي مي كنند و همچنين دقت شما را نيز بالاتر مي برند. توجه كنيد كه دور كمر از قسمت پايين بدن و باسن كوچكتر است.

 

در الگوها مرسوم است دوره آموزش طراحي لباس

 كه شانه و باسن را در جهت مخالف يكديگر رسم مي كنند. اين موقعيت را ” كنتراپستو” (contrapposto) مي نامند، حالت ايستايي نامتقارني كه بخشي از اندام انسان، به سمت ديگر متمايل باشد و وزن بدن به جاي هر دو پا، روي يك پا قرار گيرد؛ اين موقعيت احساس حركت را به وجود مي آورد. همچنين كمر را به عنوان يك خط افقي بكشيد كه كوتاهتر از خط شانه و باسن باشد.

 

در هنگام طراحي الگو، دوره آموزش طراحي لباس به خطوط منحني بدن توجه ويژه اي داشته باشيد، چرا كه اين زوايا و خط ها در ايجاد شكل طبيعي بدن بسيار مهم هستند.

 

طراحي مد لباس

4. رسم كردن سر و گردن در الگو

در اين مرحله بايد سر و گردن الگوي خود را رسم كنيد. دوره آموزش طراحي لباس عرض گردن مدل بايد يك سوم عرض شانه ها و نيمي از طول يك سر باشد. پس از رسم كردن گردن، سر را طوري رسم كنيد تا با بدن تناسب و همخواني داشته باشد. هرچه سر در الگو بزرگتر باشد، تصوير مدل شما جوان تر به نظر مي رسد.

 

آموزش طراحي لباس شما حتي مي توانيد براي نشان دادن بهتر سر و صورت، بيضي اوليه اي كه رسم كرده بوديد را پاك كنيد و سر را با اندازه اي متناسب تر رسم كنيد. سر را با توجه به ژستي كه انتخاب كرده ايد طراحي كنيد تا مدل شما طبيعي تر به نظر برسد.

 

انتخاب ژست مدلتان بسيار اهميت دارد دوره آموزش طراحي لباس، چرا كه با توجه به ژست مدلتان مي توانيد سر را كمي به سمت بالا، پايين، چپ و يا راست بچرخانيد. دقت كردن در رسم تمام قسمت هاي بدن در الگو بسيار اهميت دارد، چرا كه با دقيق كشيدن تمام قسمت ها و تناسب اعضا با يكديگر، در نهايت يك مدل طبيعي خواهيد داشت و طراحي شما بسيار حرفه اي جلوه مي كند. دوره آموزش طراحي لباس

https://saednews.com/fa/post/trahi-lbas-v-mrahl-anjam-trahi-lbas

 

 

5. رسم ران ها و ساق ها در الگو

در اين مرحله شما بايد پاها را طراحي كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها بايد طولاني ترين قسمت بدن باشند، در مجموع طول ران و ساق بايد 4 برابر طول سر مدلتان باشد. پاها نيز به دو قسمت ران ها (از پايين لگن تا بالاي زانوها) و ماهيچه ساق پا ( از زير زانو تا ابتداي مچ پا) تقسيم مي شوند. به خاطر داشته باشيد كه طراحان حرفه اي مد، براي اغراق كردن در قد مدل، معمولا پاها را نسبت به بدن كشيده تر رسم مي كنند.

 

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو

دوره آموزش طراحي لباس الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

https://www.shopmode.fashion/

 

طراحي مد لباس

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو در طراحي مد لباس

الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

 

طراحي مد لباس

طرح اصلي لباس

1. كشيدن طرح اصلي لباس

 

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

۵۰ بازديد

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

۵۴ بازديد

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

قطع شدن صداي تلويزيون ال جي در حاليكه سيستم پخش صداي آن هنوز فعال است، اشكالي است كه غالبا در مدل هاي سري LN ال جي ايجاد مي يابد. اين اشكال به ويژه در تلويزيون هايي بيشتر است كه از مبادي غيررسمي تهران و به صورت قاچاق وارد مي شوند. تلويزيون هايي كه در ميان عموم، با نام تلويزيون هاي بانه اي از آن ها ياد مي شود. در هر حال اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي به علت مشكل در بخش بك لايت تلويزيون است و يك ضعف كارخانه اي به شمار مي آيد.

بررسي دليل قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي

اگر تلويزيون شما تصوير ندارد اما صدا دارد، اين به معناي آن است كه تنها بخش هاي دخيل در تصوير دچار اشكال شده اند و تلويزيون در بخش صدا اشكالي ندارد. براي مثال اگر تلويزيون LED شما تصوير دارد اما صدا ندارد، امكان دارد اين اشكال به علت وجود مشكل در نور پس زمينه ايجاد شده باشد.

همانگونه كه مي دانيد در تلويزيون هاي ال اي دي، نوري از پشت به صفحه نمايش تلويزيون تابيده مي شود و باعث مي شود كه تصوير در نمايشگر تلويزيون قابل ديدن شود. حال اگر لامپ هاي ال اي دي تلويزيون دچار مشكل گردند، تصوير تلويزيون هم دچار مشكل مي شود. در اين حالت اگر چه تصوير تلويزيون قطع شده است اما تلويزيون صدا دارد و ديگر كاركردهاي آن به صورت عادي صورت مي گيرد. با توجه به اين توضيحات مي توان نتيجه گرفت كه قطعي تصوير در غالب موارد به علت مشكل بك لايت ديده مي شود.

مشكل و قطعي تصوير در سري LN تلويزيون ال جي:

دليلي كه در اين مدل تلويزيونها سبب قطعي تصوير شود، اتصالي كوتاه لامپ است. اين اتصالي كوتاه در نهايت سبب تاريكي و قطع شدن تصوير تلويزيون مي شود. با قطع شدن اولين لامپ مدارات سري جريان در مدار بك لايت قطع مي شود. بعد از اين اتفاق، تصوير در يك لحظه روشن شده و چشمك مي زند و مجددا قطع مي شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LB تلويزيون ال ج:

مشكل در اين مدل شباهت زيادي به سري LN دارد با اين تفاوت كه لامپ هاي استفاده شده در اين مدل بيشتر دچار اتصالي كوتاه مي شوند. اتصالي پيش امده سبب خاموش شدن لامپ مي شود و در نهايت باعث مي شود كه بقيه لامپ ها روشن بمثل و لكه تاريكي در تصوير ديده شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LY تلويزيون ال جي:

ساختار اين مدل تلويزيون بسيار شبيه به سري LB است. با اين وجود ورودي اين مدل به بخش تعمير تلويزيون به علت قطعي تصوير بسيار كمتر از سري LB است.

مشكل و قطعي تصوير سري LS تلويزيون ال جي:

بك لايت بكاررفته در اين مدل تلويزيون از نوع يكطرفه است. لامپ هاي بك لايت در دسته هاي 20 عددي تفكيك شده و كنترل هر يك از آن ها توسط يك مدار صورت مي گيرد. اشكال قطعي تصوير در اين مدل تلويزيون ها عمدتا به صورت وقتي است و براي مثال بعد از چند دقيقه كار كردن ديده مي شود.

انواع مشكل بك لايت

قطع شدن تصوير تلويزيون امكان دارد در چند حالت اتفاق بيفتد. مشكل لامپ ها در چند حالت ايجاد مي شود كه در يك حالت باعث مي شود لامپ خراب خاموش شود ولي بقيه لامپ ها روشن بمثل. در اين حالت تصوير كلي تلويزيون قطع نمي شود اما در محل لامپ خاموش در تصوير، تاريكي ديده مي شود. در حالت ديگر مشكل لامپ ها، جريان كلي مدار هم قطع مي شود و توليد نور بك لايت متوقف مي شود. با قطع شدن نور بك لايت تصوير ديده نمي شود اما ديگر كاركرد هاي تلويزيون مثل پخش صدا و يا كاركردن كنترل به صورت عادي صورت مي گيرد.

اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا و راه حل

اشكال قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال جي بيشتر در سري LN پديد مي آيد؛ اين مشكل بيشتر ناشي از ضعف تلويزيون در بخش بك لايت و برد پاور است كه در نهايت باعث سوختن لامپ هاي ال اي دي اين تلويزيون ها مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

چگون مي توان اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد را حل كرد؟

تلويزيون هاي ?? اينچ ال جي معولا داراي دو سري ال اي دي مي باشند كه بعد از مشكل يك سري وقتي تلويزيون روشن مي شود، اين سري از لامپها، يك لحظه روشن شده و مجددا به علت مشكل، تلويزيون پروتكت كرده و تصوير قطع مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

حل اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي

تعمير تلويزيون ال جي يكي ديگر از خدمات تخصصي ارائه شده در اين نمايندگي است كه با رعايت همه پارامترهاي ضروري و تخصصي اين مركز انجام مي پذيرد. خدمات مرتبط با اين تلويزيون به دست مهندساني انجام مي پذيرد كه با حضور در دوره هاي تخصصي تعمير، تسلط كاملي بر ساختار و نرم افزاري همه تلويزيون هاي ال جي يافته اند و قادر مي باشند تا با كمك جديدترين متدها و ترفندهاي تعمير اشكالات ايجاد شده در اين تلويزيون ها را مرتفع سازند.

شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت ايجاد هر گونه اشكال و مشكل در هريك از مدل هاي تلويزيون ال جي از جمله اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا به نمايندگي ال جي مراجعه كرده و شاهد حل اشكالات پيش آمده در تلويزيون خود باشيد.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي با توجه به گستردگي تلويزيونات اين كمپاني در سطح تهران همه تلاش خود را به كاربسته تا با همكاري جمعي از مهندسان زبده و ماهر به ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه تعمير تلويزيونات ال جي بپردازد. نمايندگي ال جي در بخش «فروش» به عرضه همه توليدات اين كمپاني و در بخش «خدمات بعد از فروش» به ارائه همه خدمات تخصصي تعمير در پشتيباني تلويزيونات ال جي مي پردازد.